Zepter, Alexandra L. and Gebele, Diana (2016). Sprachsensibler Fachunterricht im inklusiven Kontext. In: Inklusion: Sprachdidaktische Perspektiven. Theorie, Empirie, Praxis, pp. 108-136. Duisburg: Gilles & Francke Verlag. ISBN 978-3-940120-09-0

Full text not available from this repository.

Item Type: Book Section, Proceedings Item or annotation in a legal commentary
Creators:
CreatorsEmailORCIDORCID Put Code
Zepter, Alexandra L.azepter@uni-koeln.deUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
Gebele, Dianadiana.gebele@uni-koeln.deUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
Editors:
EditorsEmailORCIDORCID Put Code
Zepter, Alexandra L.azepter@uni-koeln.deUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
Gebele, Dianadiana.gebele@uni-koeln.deUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
URN: urn:nbn:de:hbz:38-502003
Title of Book: Inklusion: Sprachdidaktische Perspektiven. Theorie, Empirie, Praxis
Series Name: KöBeS (Kölner Beiträge zur Sprachdidaktik)
Volume: 11
Page Range: pp. 108-136
Number of Pages: 405
Date: 2016
Publisher: Gilles & Francke Verlag
Place of Publication: Duisburg
ISBN: 978-3-940120-09-0
Language: German
Faculty: Faculty of Arts and Humanities
Divisions: Faculty of Arts and Humanities > Fächergruppe 3: Deutsche Sprache und Literatur > Institut für Deutsche Sprache und Literatur II
Subjects: Germanic
Related URLs:
Refereed: Yes
URI: http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/50200

Downloads

Downloads per month over past year

Export

Actions (login required)

View Item View Item