Falkenstörfer, Sophia, Caren, Keeley and Zepter, Alexandra L. (2018). „Die Zwei-Disziplinen-Profilgruppe: Interdisziplinäres Forschendes Lernen im Praxissemester. Ein Kooperationsprojekt zwischen dem Fach Deutsch und dem Förderschwerpunkt Geistige Entwicklung“. In: Forschendes Lernen. The Wider View, pp. 417-420. Münster: WTM-Verlag. ISBN 978-3-95987-087-0

Full text not available from this repository.

Abstract

Tagung des Zentrums für Lehrerbildung der Westfälischen Wilhelms-Universität Münster vom 25. bis 27.09.2017

Item Type: Book Section, Proceedings Item or annotation in a legal commentary
Creators:
CreatorsEmailORCIDORCID Put Code
Falkenstörfer, SophiaUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
Caren, KeeleyUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
Zepter, Alexandra L.azepter@uni-koeln.deUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
Editors:
EditorsEmailORCIDORCID Put Code
Neuber, NilsUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
Paravicini, WaltherUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
Martin, SteinUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
URN: urn:nbn:de:hbz:38-508568
Title of Book: Forschendes Lernen. The Wider View
Volume: 3
Page Range: pp. 417-420
Number of Pages: 520
Date: 2018
Publisher: WTM-Verlag
Place of Publication: Münster
ISBN: 978-3-95987-087-0
Language: German
Faculty: Faculty of Arts and Humanities
Divisions: Faculty of Arts and Humanities > Fächergruppe 3: Deutsche Sprache und Literatur > Institut für Deutsche Sprache und Literatur II
Subjects: Germanic
Related URLs:
Refereed: Yes
URI: http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/50856

Downloads

Downloads per month over past year

Export

Actions (login required)

View Item View Item