Frickel, Daniela L. and Zepter, Alexandra L. (2018). Ansätze für einen integrativen, Emotionen fokussierenden Unterricht mit literarischen Texten. Zugänge zum ‚Kern‘ literarischen Verstehens. In: Ästhetische Rezeptionsprozesse aus didaktischer Perspektive, pp. 164-176. Weinheim: Beltz. ISBN 978-3-7799-3722-7

Full text not available from this repository.

Item Type: Book Section, Proceedings Item or annotation in a legal commentary
Creators:
CreatorsEmailORCIDORCID Put Code
Frickel, Daniela L.UNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
Zepter, Alexandra L.azepter@uni-koeln.deUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
Editors:
EditorsEmailORCIDORCID Put Code
Bertschi-Kaufmann, AndreaUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
Scherf, DanielUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
URN: urn:nbn:de:hbz:38-508616
Title of Book: Ästhetische Rezeptionsprozesse aus didaktischer Perspektive
Page Range: pp. 164-176
Number of Pages: 219
Date: 2018
Publisher: Beltz
Place of Publication: Weinheim
ISBN: 978-3-7799-3722-7
Language: German
Faculty: Faculty of Arts and Humanities
Divisions: Faculty of Arts and Humanities > Fächergruppe 3: Deutsche Sprache und Literatur > Institut für Deutsche Sprache und Literatur II
Subjects: Germanic
Refereed: Yes
URI: http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/50861

Downloads

Downloads per month over past year

Export

Actions (login required)

View Item View Item