Rohde, Andreas and Schick, Kim (2019). Inklusion und Immersion: Bilinguale KiTa- und Schulprogramme und Kinder mit sonderpädagogischem Förderbedarf. In: Sprachvielfalt als Ressource begreifen. Mehrsprachigkeit in bilingualen Kindertagesstätten und Schulen Band 2, pp. 172-184. Berlin: Dohrmann- Verlag. ISBN 978-3-938620-49-6

Full text not available from this repository.

Item Type: Book Section
Creators:
Creators
Email
ORCID
ORCID Put Code
Rohde, Andreas
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
Schick, Kim
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
Editors:
Editors
Email
ORCID
ORCID Put Code
Rohde, Andreas
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
Steinlen, Anja K.
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
URN: urn:nbn:de:hbz:38-514583
Title of Book: Sprachvielfalt als Ressource begreifen. Mehrsprachigkeit in bilingualen Kindertagesstätten und Schulen Band 2
Page Range: pp. 172-184
Number of Pages: 252
Date: 2019
Publisher: Dohrmann- Verlag
Place of Publication: Berlin
ISBN: 978-3-938620-49-6
Language: German
Faculty: Faculty of Arts and Humanities
Divisions: Faculty of Arts and Humanities > Fächergruppe 5: Moderne Sprachen und Kulturen > Englisches Seminar II
Subjects: Education
Language, Linguistics
English
Refereed: Yes
URI: http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/51458

Downloads

Downloads per month over past year

Export

Actions (login required)

View Item View Item