Bartosch, Roman ORCID: 0000-0002-7452-4355 and Köpfer, Andreas (2019). Lernen in heterogenen Gruppen – Überblick über Forschungen zu Differenzierung, Diagnostik und didaktischer Handlungsfähigkeit im Englischunterricht. In: Potenzialorientierte Förderung in den Fachdidaktiken, Münster: Waxmann. ISBN 978-3-8309-4024-1

Full text not available from this repository.

Item Type: Book Section, Proceedings Item or annotation in a legal commentary
Creators:
CreatorsEmailORCIDORCID Put Code
Bartosch, Romanroman.bartosch@uni-koeln.deorcid.org/0000-0002-7452-4355UNSPECIFIED
Köpfer, AndreasUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
Editors:
EditorsEmailORCIDORCID Put Code
Veber, MarcelUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
Benölken, RalfUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
Pfitzner, MichaelUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
URN: urn:nbn:de:hbz:38-515000
Title of Book: Potenzialorientierte Förderung in den Fachdidaktiken
Series Name: Begabungsförderung: Individuelle Förderung und Inklusive Bildung
Volume: 7
Number of Pages: 310
Date: 2019
Publisher: Waxmann
Place of Publication: Münster
ISBN: 978-3-8309-4024-1
Language: German
Faculty: Faculty of Arts and Humanities
Divisions: Faculty of Arts and Humanities > Fächergruppe 5: Moderne Sprachen und Kulturen > Englisches Seminar II
Subjects: Education
English
Related URLs:
Refereed: Yes
URI: http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/51500

Downloads

Downloads per month over past year

Export

Actions (login required)

View Item View Item