Primus, Beatrice (2015). Semantische Rollen und Satzgliedanalyse im Grammatikunterricht. In: Was tun mit dem Verb? Über die Möglichkeit und Notwendigkeit einer didaktischen Neuerschließung des Verbs, pp. 79-106. Berlin: De Gruyter. ISBN 9783110376203

Full text not available from this repository.

Item Type: Book Section, Proceedings Item or annotation in a legal commentary
Creators:
CreatorsEmailORCIDORCID Put Code
Primus, BeatriceUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
Editors:
EditorsEmailORCIDORCID Put Code
Rothstein, BjörnUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
Mensch, BirgitUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
URN: urn:nbn:de:hbz:38-522701
DOI: 10.1515/9783110376630-004
Title of Book: Was tun mit dem Verb? Über die Möglichkeit und Notwendigkeit einer didaktischen Neuerschließung des Verbs
Series Name: Germanische Linguistik
Volume: 302
Page Range: pp. 79-106
Number of Pages: 326
Date: 2015
Publisher: De Gruyter
Place of Publication: Berlin
ISBN: 9783110376203
Language: German
Faculty: Faculty of Arts and Humanities
Divisions: Faculty of Arts and Humanities > Fächergruppe 3: Deutsche Sprache und Literatur > Institut für Deutsche Sprache und Literatur I
Subjects: Language, Linguistics
Germanic
Refereed: Yes
URI: http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/52270

Downloads

Downloads per month over past year

Altmetric

Export

Actions (login required)

View Item View Item