König, Johannes
ORCID: 0000-0003-3374-9408, Rothland, Martin
ORCID: 0000-0001-9382-6992 and Schaper, Niclas
ORCID: 0000-0001-7648-7271, eds.
(2018).
Learning to Practice, Learning to Reflect? Ergebnisse aus der Längsschnittstudie LtP zur Nutzung und Wirkung des Praxissemesters in der Lehrerbildung.
Springer VS.
ISBN 978-3-658-19535-9
Identification Number:10.1007/978-3-658-19536-6
Official URL: http://doi.org/10.1007/978-3-658-19536-6
| Item Type: | Book |
| Editors: | Editors Email ORCID ORCID Put Code |
| URN: | urn:nbn:de:hbz:38-525953 |
| Identification Number: | 10.1007/978-3-658-19536-6 |
| Title of Book: | Learning to Practice, Learning to Reflect? |
| Number of Pages: | X, 347 |
| Date: | 2018 |
| Publisher: | Springer VS |
| ISBN: | 978-3-658-19535-9 |
| Language: | German |
| Faculty: | Faculty of Human Sciences |
| Divisions: | Faculty of Human Sciences > Department Erziehungs- und Sozialwissenschaften > Institut für Allgemeine Didaktik und Schulforschung Weitere Institute, Arbeits- und Forschungsgruppen > Interdisziplinäres Zentrum für empirische LehrerInnen- und Unterrichtsforschung (IZeF) |
| Subjects: | Education |
| URI: | http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/52595 |
Downloads
Downloads per month over past year
Altmetric
Export
Actions (login required)
![]() |
View Item |
https://orcid.org/0000-0003-3374-9408