König, Johannes ORCID: 0000-0003-3374-9408 and Rothland, Martin ORCID: 0000-0001-9382-6992 (2016). Klassenführungswissen als Ressource der Burnout-Prävention? Zum Nutzen von pädagogisch-psychologischem Wissen im Lehrerberuf. Unterrichtswissenschaft, 44 (4). pp. 425-441. Springer VS. ISSN 0340-4099

Full text not available from this repository.

Item Type: Journal Article
Creators:
CreatorsEmailORCIDORCID Put Code
König, Johannesjohannes.koenig@uni-koeln.deorcid.org/0000-0003-3374-9408UNSPECIFIED
Rothland, MartinUNSPECIFIEDorcid.org/0000-0001-9382-6992UNSPECIFIED
URN: urn:nbn:de:hbz:38-526433
Journal or Publication Title: Unterrichtswissenschaft
Volume: 44
Number: 4
Page Range: pp. 425-441
Date: 2016
Publisher: Springer VS
ISSN: 0340-4099
Language: German
Faculty: Faculty of Human Sciences
Divisions: Faculty of Human Sciences > Department Erziehungs- und Sozialwissenschaften > Institut für Allgemeine Didaktik und Schulforschung
Weitere Institute, Arbeits- und Forschungsgruppen > Interdisziplinäres Zentrum für empirische LehrerInnen- und Unterrichtsforschung (IZeF)
Subjects: Education
Refereed: Yes
URI: http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/52643

Downloads

Downloads per month over past year

Export

Actions (login required)

View Item View Item