König, Johannes ORCID: 0000-0003-3374-9408, Buchholtz, Christiane and Dohmen, Dieter ORCID: 0000-0002-5940-710X (2015). Analyse von schriftlichen Unterrichtsplanungen: Empirische Befunde zur didaktischen Adaptivität als Aspekt der Planungskompetenz angehender Lehrkräfte. Zeitschrift für Erziehungswissenschaft, 18 (2). pp. 375-404. Springer VS. ISSN 1434-663X

Full text not available from this repository.

Item Type: Journal Article
Creators:
CreatorsEmailORCIDORCID Put Code
König, Johannesjohannes.koenig@uni-koeln.deorcid.org/0000-0003-3374-9408UNSPECIFIED
Buchholtz, ChristianeUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
Dohmen, DieterUNSPECIFIEDorcid.org/0000-0002-5940-710XUNSPECIFIED
URN: urn:nbn:de:hbz:38-526503
DOI: 10.1007/s11618-015-0625-7
Journal or Publication Title: Zeitschrift für Erziehungswissenschaft
Volume: 18
Number: 2
Page Range: pp. 375-404
Date: 2015
Publisher: Springer VS
ISSN: 1434-663X
Language: German
Faculty: Faculty of Human Sciences
Divisions: Faculty of Human Sciences > Department Erziehungs- und Sozialwissenschaften > Institut für Allgemeine Didaktik und Schulforschung
Weitere Institute, Arbeits- und Forschungsgruppen > Interdisziplinäres Zentrum für empirische LehrerInnen- und Unterrichtsforschung (IZeF)
Subjects: Education
Refereed: Yes
URI: http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/52650

Downloads

Downloads per month over past year

Altmetric

Export

Actions (login required)

View Item View Item