König, Johannes ORCID: 0000-0003-3374-9408 and Rothland, Martin (2013). Pädagogisches Wissen und berufsspezifische Motivation am Anfang der Lehrerausbildung. Zum Verhältnis von kognitiven und nicht-kognitiven Eingangsmerkmalen von Lehramtsstudierenden. Zeitschrift für Pädagogik, 59 (1). pp. 43-65. Beltz. ISSN 0044-3247
Full text not available from this repository.Item Type: | Journal Article | ||||||||||||
Creators: |
|
||||||||||||
URN: | urn:nbn:de:hbz:38-526632 | ||||||||||||
Journal or Publication Title: | Zeitschrift für Pädagogik | ||||||||||||
Volume: | 59 | ||||||||||||
Number: | 1 | ||||||||||||
Page Range: | pp. 43-65 | ||||||||||||
Date: | 2013 | ||||||||||||
Publisher: | Beltz | ||||||||||||
ISSN: | 0044-3247 | ||||||||||||
Language: | German | ||||||||||||
Faculty: | Faculty of Human Sciences | ||||||||||||
Divisions: | Faculty of Human Sciences > Department Erziehungs- und Sozialwissenschaften > Institut für Allgemeine Didaktik und Schulforschung | ||||||||||||
Subjects: | Education | ||||||||||||
Refereed: | Yes | ||||||||||||
URI: | http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/52663 |
Downloads
Downloads per month over past year
Export
Actions (login required)
View Item |