Roters, Bianca, König, Johannes ORCID: 0000-0003-3374-9408, Tachtsoglou, Sarantis and Nold, Günter (2013). Fachdidaktisches Wissen angehender Englischlehrkräfte. : Theoretischer Rahmen und empirische Ergebnisse zur Struktur eines Testinstruments. Lehrerbildung auf dem Prüfstand, 6 (2). pp. 155-177. Empirische Pädagogik e.V.. ISSN 1867-2779

Full text not available from this repository.

Item Type: Journal Article
Creators:
CreatorsEmailORCIDORCID Put Code
Roters, BiancaUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
König, Johannesjohannes.koenig@uni-koeln.deorcid.org/0000-0003-3374-9408UNSPECIFIED
Tachtsoglou, SarantisUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
Nold, GünterUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
URN: urn:nbn:de:hbz:38-526651
Journal or Publication Title: Lehrerbildung auf dem Prüfstand
Volume: 6
Number: 2
Page Range: pp. 155-177
Date: 2013
Publisher: Empirische Pädagogik e.V.
ISSN: 1867-2779
Language: German
Faculty: Faculty of Human Sciences
Divisions: Faculty of Human Sciences > Department Erziehungs- und Sozialwissenschaften > Institut für Allgemeine Didaktik und Schulforschung
Subjects: Education
Refereed: Yes
URI: http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/52665

Downloads

Downloads per month over past year

Export

Actions (login required)

View Item View Item