König, Johannes ORCID: 0000-0003-3374-9408 (2019). Empirische Befunde zu Effekten von Praxisphasen in der Lehrerausbildung. In: Lehrerbildung - Potentiale und Herausforderungen in den drei Phasen, pp. 29-52. Waxmann. ISBN 978-3-8309-3966-5
Full text not available from this repository.Item Type: | Book Section, Proceedings Item or annotation in a legal commentary | ||||||||
Creators: |
|
||||||||
URN: | urn:nbn:de:hbz:38-526998 | ||||||||
Title of Book: | Lehrerbildung - Potentiale und Herausforderungen in den drei Phasen | ||||||||
Series Name: | IFS-Bildungsdialoge | ||||||||
Volume: | 3 | ||||||||
Page Range: | pp. 29-52 | ||||||||
Number of Pages: | 134 | ||||||||
Date: | 2019 | ||||||||
Publisher: | Waxmann | ||||||||
ISBN: | 978-3-8309-3966-5 | ||||||||
Language: | German | ||||||||
Faculty: | Faculty of Human Sciences | ||||||||
Divisions: | Faculty of Human Sciences > Department Erziehungs- und Sozialwissenschaften > Institut für Allgemeine Didaktik und Schulforschung Weitere Institute, Arbeits- und Forschungsgruppen > Interdisziplinäres Zentrum für empirische LehrerInnen- und Unterrichtsforschung (IZeF) |
||||||||
Subjects: | Education | ||||||||
Related URLs: | |||||||||
Refereed: | Yes | ||||||||
URI: | http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/52699 |
Downloads
Downloads per month over past year
Loading...
Export
Actions (login required)
View Item |