König, Johannes ORCID: 0000-0003-3374-9408, Darge, Kerstin ORCID: 0000-0002-9037-1248, Klemenz, Stefan ORCID: 0000-0003-3286-7381 and Seifert, Andreas (2018). Pädagogisches Wissen von Lehramtsstudierenden im Praxissemester: Ziel schulpraktischen Lernens? In: Learning to Practice, Learning to Reflect?, pp. 287-323. Springer VS. ISBN 978-3-658-19535-9

Full text not available from this repository.
Identification Number:10.1007/978-3-658-19536-6_11

Item Type: Book Section
Creators:
Creators
Email
ORCID
ORCID Put Code
König, Johannes
johannes.koenig@uni-koeln.de
UNSPECIFIED
Darge, Kerstin
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
Klemenz, Stefan
stefan.klemenz@uni-koeln.de
UNSPECIFIED
Seifert, Andreas
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
URN: urn:nbn:de:hbz:38-527097
Identification Number: 10.1007/978-3-658-19536-6_11
Title of Book: Learning to Practice, Learning to Reflect?
Page Range: pp. 287-323
Date: 2018
Publisher: Springer VS
ISBN: 978-3-658-19535-9
Language: German
Faculty: Faculty of Human Sciences
Divisions: Faculty of Human Sciences > Department Erziehungs- und Sozialwissenschaften > Institut für Allgemeine Didaktik und Schulforschung
Weitere Institute, Arbeits- und Forschungsgruppen > Interdisziplinäres Zentrum für empirische LehrerInnen- und Unterrichtsforschung (IZeF)
Subjects: Education
Refereed: Yes
URI: http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/52709

Downloads

Downloads per month over past year

Altmetric

Export

Actions (login required)

View Item View Item