Proske, Matthias and Meseth, Wolfgang (2018). Das Wissen der Lehrerbildung zwischen Wissenschafts- und Praxisorientierung. In: Erziehungswissenschaft und Lehrerbildung im Widerstreit!? Verhältnisbestimmungen, Herausforderungen und Perspektiven, pp. 19-43. Verlag Julius Klinkhardt. ISBN 978-3-7815-2275-6

Full text not available from this repository.

Item Type: Book Section, Proceedings Item or annotation in a legal commentary
Creators:
CreatorsEmailORCIDORCID Put Code
Proske, MatthiasUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
Meseth, WolfgangUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
URN: urn:nbn:de:hbz:38-528048
Title of Book: Erziehungswissenschaft und Lehrerbildung im Widerstreit!? Verhältnisbestimmungen, Herausforderungen und Perspektiven
Page Range: pp. 19-43
Number of Pages: 237
Date: 2018
Publisher: Verlag Julius Klinkhardt
ISBN: 978-3-7815-2275-6
Language: German
Faculty: Faculty of Human Sciences
Divisions: Faculty of Human Sciences > Department Erziehungs- und Sozialwissenschaften > Institut für Allgemeine Didaktik und Schulforschung
Subjects: Education
Related URLs:
Refereed: Yes
URI: http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/52804

Downloads

Downloads per month over past year

Export

Actions (login required)

View Item View Item