Proske, Matthias (2015). Das Reformprojekt „Ganztagsschule“ und die schultheoretische Frage nach Wandel und Persistenz der Organisation Schule. In: Bildung über den ganzen Tag, pp. 97-114. Verlag Barbara Budrich. ISBN 978-3-8474-0657-0
Full text not available from this repository.
Identification Number:10.2307/j.ctvdf0gt5.8
Official URL: http://doi.org/10.2307/j.ctvdf0gt5.8
| Item Type: | Book Section |
| Creators: | Creators Email ORCID ORCID Put Code Proske, Matthias UNSPECIFIED UNSPECIFIED UNSPECIFIED |
| URN: | urn:nbn:de:hbz:38-528083 |
| Identification Number: | 10.2307/j.ctvdf0gt5.8 |
| Title of Book: | Bildung über den ganzen Tag |
| Series Name: | Schriftenreihe der Deutschen Gesellschaft für Erziehungswissenschaft |
| Page Range: | pp. 97-114 |
| Number of Pages: | 235 |
| Date: | 2015 |
| Publisher: | Verlag Barbara Budrich |
| ISBN: | 978-3-8474-0657-0 |
| Language: | German |
| Faculty: | Faculty of Human Sciences |
| Divisions: | Faculty of Human Sciences > Department Erziehungs- und Sozialwissenschaften > Institut für Allgemeine Didaktik und Schulforschung |
| Subjects: | Education |
| Related URLs: | |
| Refereed: | Yes |
| URI: | http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/52808 |
Downloads
Downloads per month over past year
Altmetric
Export
Actions (login required)
![]() |
View Item |
