Proske, Matthias (2015). Unterricht als kommunikative Ordnung. Eine kontingenzgewärtige Beschreibung. In: Theoretische Rahmung und Theoriebildung in der Musikpädagogischen Forschung, pp. 15-31. Waxmann. ISBN 978-3-8309-3313-7
Full text not available from this repository.
Official URL: https://www.pedocs.de/volltexte/2016/12605/pdf/AMP...
| Item Type: | Book Section |
| Creators: | Creators Email ORCID ORCID Put Code Proske, Matthias UNSPECIFIED UNSPECIFIED UNSPECIFIED |
| URN: | urn:nbn:de:hbz:38-528105 |
| Title of Book: | Theoretische Rahmung und Theoriebildung in der Musikpädagogischen Forschung |
| Series Name: | Musikpädagogische Forschung |
| Volume: | 36 |
| Page Range: | pp. 15-31 |
| Number of Pages: | 252 |
| Date: | 2015 |
| Publisher: | Waxmann |
| ISBN: | 978-3-8309-3313-7 |
| Language: | German |
| Faculty: | Faculty of Human Sciences |
| Divisions: | Faculty of Human Sciences > Department Erziehungs- und Sozialwissenschaften > Institut für Allgemeine Didaktik und Schulforschung |
| Subjects: | Education |
| Related URLs: | |
| Refereed: | Yes |
| URI: | http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/52810 |
Downloads
Downloads per month over past year
Export
Actions (login required)
![]() |
View Item |
