Proske, Matthias (2013). Die Ordnung des Unterrichts. Oder: Zum Nutzen einer kommunikationstheoretischen Beschreibung von Unterricht für die Allgemeine Didaktik. In: Jahrbuch für die Allgemeine Didaktik 2013. Thementeil: Neuere Ansätze in der Allgemeinen Didaktik, pp. 147-160. Schneider. ISBN 978-3834011725
Full text not available from this repository.Item Type: | Book Section, Proceedings Item or annotation in a legal commentary | ||||||||
Creators: |
|
||||||||
Editors: |
|
||||||||
URN: | urn:nbn:de:hbz:38-528124 | ||||||||
Title of Book: | Jahrbuch für die Allgemeine Didaktik 2013. Thementeil: Neuere Ansätze in der Allgemeinen Didaktik | ||||||||
Page Range: | pp. 147-160 | ||||||||
Number of Pages: | 301 | ||||||||
Date: | 2013 | ||||||||
Publisher: | Schneider | ||||||||
ISBN: | 978-3834011725 | ||||||||
Language: | German | ||||||||
Faculty: | Faculty of Human Sciences | ||||||||
Divisions: | Faculty of Human Sciences > Department Erziehungs- und Sozialwissenschaften > Institut für Allgemeine Didaktik und Schulforschung | ||||||||
Subjects: | Education | ||||||||
Refereed: | Yes | ||||||||
URI: | http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/52812 |
Downloads
Downloads per month over past year
Export
Actions (login required)
View Item |