Proske, Matthias (2009). Heterogene Erinnerungspraktiken im Unterricht über den Holocaust. Eine Fallinterpretation eines Schülerinnenkonflikts. In: Heterogenität von Lerngruppen. Eine Herausforderung an die Schulpädagogik, pp. 125-145. Köln: Institut für allgemeine Schulforschung.
Full text not available from this repository.Item Type: | Book Section, Proceedings Item or annotation in a legal commentary | ||||||||
Creators: |
|
||||||||
URN: | urn:nbn:de:hbz:38-528192 | ||||||||
Title of Book: | Heterogenität von Lerngruppen. Eine Herausforderung an die Schulpädagogik | ||||||||
Page Range: | pp. 125-145 | ||||||||
Number of Pages: | 169 | ||||||||
Date: | 2009 | ||||||||
Publisher: | Institut für allgemeine Schulforschung | ||||||||
Place of Publication: | Köln | ||||||||
Language: | German | ||||||||
Faculty: | Faculty of Human Sciences | ||||||||
Divisions: | Faculty of Human Sciences > Department Erziehungs- und Sozialwissenschaften > Institut für Allgemeine Didaktik und Schulforschung | ||||||||
Subjects: | Education | ||||||||
Related URLs: | |||||||||
Refereed: | Yes | ||||||||
URI: | http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/52819 |
Downloads
Downloads per month over past year
Export
Actions (login required)
View Item |