Proske, Matthias (2017). Unterricht als kommunikative Ordnung - Eine kontingenzgewärtige Beschreibung und deren professionsbezogene Konsequenz. In: Forschungsperspektiven 9. Professionalisierung im Kontext schulpraktischer Studien, LIT. ISBN 978-3-643-50822-5
Full text not available from this repository.Item Type: | Book Section, Proceedings Item or annotation in a legal commentary | ||||||||
Creators: |
|
||||||||
URN: | urn:nbn:de:hbz:38-528227 | ||||||||
Title of Book: | Forschungsperspektiven 9. Professionalisierung im Kontext schulpraktischer Studien | ||||||||
Series Name: | PH-Wien Forschungsperspektiven | ||||||||
Number of Pages: | 264 | ||||||||
Date: | 2017 | ||||||||
Publisher: | LIT | ||||||||
ISBN: | 978-3-643-50822-5 | ||||||||
Language: | German | ||||||||
Faculty: | Faculty of Human Sciences | ||||||||
Divisions: | Faculty of Human Sciences > Department Erziehungs- und Sozialwissenschaften > Institut für Allgemeine Didaktik und Schulforschung | ||||||||
Subjects: | Education | ||||||||
Related URLs: | |||||||||
Refereed: | Yes | ||||||||
URI: | http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/52822 |
Downloads
Downloads per month over past year
Export
Actions (login required)
View Item |