Proske, Matthias (2017). Unterricht als kommunikative Ordnung - Eine kontingenzgewärtige Beschreibung und deren professionsbezogene Konsequenz. In: Forschungsperspektiven 9. Professionalisierung im Kontext schulpraktischer Studien, LIT. ISBN 978-3-643-50822-5

Full text not available from this repository.

Item Type: Book Section, Proceedings Item or annotation in a legal commentary
Creators:
CreatorsEmailORCIDORCID Put Code
Proske, MatthiasUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
URN: urn:nbn:de:hbz:38-528227
Title of Book: Forschungsperspektiven 9. Professionalisierung im Kontext schulpraktischer Studien
Series Name: PH-Wien Forschungsperspektiven
Number of Pages: 264
Date: 2017
Publisher: LIT
ISBN: 978-3-643-50822-5
Language: German
Faculty: Faculty of Human Sciences
Divisions: Faculty of Human Sciences > Department Erziehungs- und Sozialwissenschaften > Institut für Allgemeine Didaktik und Schulforschung
Subjects: Education
Related URLs:
Refereed: Yes
URI: http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/52822

Downloads

Downloads per month over past year

Export

Actions (login required)

View Item View Item