Proske, Matthias (2011). Schulunterricht und die Kommunikatin von Wissen: Zwischen Wissensfixierungen und Wissensfiktion. IABLIS. Jahrbuch für europäische Prozesse, 10. Manutius. ISSN 1610-6253
Full text not available from this repository.| Item Type: | Article |
| Creators: | Creators Email ORCID ORCID Put Code Proske, Matthias UNSPECIFIED UNSPECIFIED UNSPECIFIED |
| URN: | urn:nbn:de:hbz:38-528332 |
| Journal or Publication Title: | IABLIS. Jahrbuch für europäische Prozesse |
| Volume: | 10 |
| Date: | 2011 |
| Publisher: | Manutius |
| ISSN: | 1610-6253 |
| Language: | German |
| Faculty: | Faculty of Human Sciences |
| Divisions: | Faculty of Human Sciences > Department Erziehungs- und Sozialwissenschaften > Institut für Allgemeine Didaktik und Schulforschung |
| Subjects: | Education |
| Related URLs: | |
| Refereed: | Yes |
| URI: | http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/52833 |
Downloads
Downloads per month over past year
Export
Actions (login required)
![]() |
View Item |
