van Ophuysen, Stefanie and Lintorf, Katrin (2014). Unterschiede in der diagnostischen Praxis - Eine Frage der pädagogischen Zielsetzung? Empirische Pädagogik, 28 (3). pp. 211-228. Empirische Pädagogik e.V.. ISSN 0931-5020
Full text not available from this repository.
Official URL: https://www.fachportal-paedagogik.de/literatur/vol...
| Item Type: | Article |
| Creators: | Creators Email ORCID ORCID Put Code van Ophuysen, Stefanie UNSPECIFIED UNSPECIFIED UNSPECIFIED Lintorf, Katrin UNSPECIFIED UNSPECIFIED UNSPECIFIED |
| URN: | urn:nbn:de:hbz:38-528507 |
| Journal or Publication Title: | Empirische Pädagogik |
| Volume: | 28 |
| Number: | 3 |
| Page Range: | pp. 211-228 |
| Date: | 2014 |
| Publisher: | Empirische Pädagogik e.V. |
| ISSN: | 0931-5020 |
| Language: | German |
| Faculty: | Faculty of Human Sciences |
| Divisions: | Faculty of Human Sciences > Department Erziehungs- und Sozialwissenschaften > Institut für Allgemeine Didaktik und Schulforschung |
| Subjects: | Education |
| Refereed: | Yes |
| URI: | http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/52850 |
Downloads
Downloads per month over past year
Export
Actions (login required)
![]() |
View Item |
