Martin, Alexander (2020). Digitalisierung und Lehrerbildung. Kompetenzmodellierung und empirische Befunde. In: Digital?! Perspektiven der Digitalisierung für den Lehrerberuf und die Lehrerbildung, pp. 69-86. Waxmann. ISBN 978-3-8309-4232-0
Full text not available from this repository.Item Type: | Book Section, Proceedings Item or annotation in a legal commentary | ||||||||
Creators: |
|
||||||||
URN: | urn:nbn:de:hbz:38-529323 | ||||||||
Title of Book: | Digital?! Perspektiven der Digitalisierung für den Lehrerberuf und die Lehrerbildung | ||||||||
Series Name: | Beiträge zur Lehrerbildung und Bildungsforschung | ||||||||
Volume: | 5 | ||||||||
Page Range: | pp. 69-86 | ||||||||
Number of Pages: | 210 | ||||||||
Date: | 2020 | ||||||||
Publisher: | Waxmann | ||||||||
ISBN: | 978-3-8309-4232-0 | ||||||||
Language: | German | ||||||||
Faculty: | Faculty of Human Sciences | ||||||||
Divisions: | Faculty of Human Sciences > Department Erziehungs- und Sozialwissenschaften > Institut für Allgemeine Didaktik und Schulforschung | ||||||||
Subjects: | Education | ||||||||
Related URLs: | |||||||||
Refereed: | Yes | ||||||||
URI: | http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/52932 |
Downloads
Downloads per month over past year
Export
Actions (login required)
View Item |