Martin, Alexander (2019). Lehrkräftefortbildungen als Promotoren für Praxistransfer: Ein Vorschlag zur Reorganisation der Fortbildungsstruktur. In: Praxistransfer in der tertiären Bildungsforschung. Modelle, Gelingensbedingungen und Nachhaltigkeit, pp. 185-194. Hamburg: University Press. ISBN 978-3-943423-72-3
Full text not available from this repository.
Official URL: https://hup.sub.uni-hamburg.de//volltexte/2019/198...
| Item Type: | Book Section |
| Creators: | Creators Email ORCID ORCID Put Code Martin, Alexander UNSPECIFIED UNSPECIFIED UNSPECIFIED |
| URN: | urn:nbn:de:hbz:38-529373 |
| Title of Book: | Praxistransfer in der tertiären Bildungsforschung. Modelle, Gelingensbedingungen und Nachhaltigkeit |
| Page Range: | pp. 185-194 |
| Number of Pages: | 232 |
| Date: | 2019 |
| Publisher: | University Press |
| Place of Publication: | Hamburg |
| ISBN: | 978-3-943423-72-3 |
| Language: | German |
| Faculty: | Faculty of Human Sciences |
| Divisions: | Faculty of Human Sciences > Department Erziehungs- und Sozialwissenschaften > Institut für Allgemeine Didaktik und Schulforschung |
| Subjects: | Education |
| Related URLs: | |
| Refereed: | Yes |
| URI: | http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/52937 |
Downloads
Downloads per month over past year
Export
Actions (login required)
![]() |
View Item |
