Gather, Katharina and Martin, Alexander (2019). KasuS – Kasuistische Kompetenzen von SchülerInnen im Schulfach Erziehungswissenschaft. Eine empirische Annäherung an Fallarbeit. Zeitschrift PädagogikUnterricht, 39 (4). pp. 5-12. ISSN 0176-179X

Full text not available from this repository.

Item Type: Journal Article
Creators:
CreatorsEmailORCIDORCID Put Code
Gather, KatharinaUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
Martin, AlexanderUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
URN: urn:nbn:de:hbz:38-529458
Journal or Publication Title: Zeitschrift PädagogikUnterricht
Volume: 39
Number: 4
Page Range: pp. 5-12
Date: 2019
ISSN: 0176-179X
Language: German
Faculty: Faculty of Human Sciences
Divisions: Faculty of Human Sciences > Department Erziehungs- und Sozialwissenschaften > Institut für Allgemeine Didaktik und Schulforschung
Subjects: Education
Related URLs:
Refereed: Yes
URI: http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/52945

Downloads

Downloads per month over past year

Export

Actions (login required)

View Item View Item