Boenisch, Jens (2012). Vorwort. In: Lernverhalten von Kindern mit Hydrocephalus. Zur Bedeutung des räumlichen Denkens für schulisches Lernen, pp. 13-16. Athena. ISBN 978-3898964722
Full text not available from this repository.Abstract
Dissertation
| Item Type: | Book Section |
| Creators: | Creators Email ORCID ORCID Put Code Boenisch, Jens UNSPECIFIED UNSPECIFIED UNSPECIFIED |
| Editors: | Editors Email ORCID ORCID Put Code Blume-Werry, Antje UNSPECIFIED UNSPECIFIED UNSPECIFIED |
| URN: | urn:nbn:de:hbz:38-533770 |
| Title of Book: | Lernverhalten von Kindern mit Hydrocephalus. Zur Bedeutung des räumlichen Denkens für schulisches Lernen |
| Series Name: | Schriften zur Körperbehindertenpädagogik |
| Volume: | 6 |
| Page Range: | pp. 13-16 |
| Number of Pages: | 504 |
| Date: | 2012 |
| Publisher: | Athena |
| ISBN: | 978-3898964722 |
| Language: | German |
| Faculty: | Faculty of Human Sciences |
| Divisions: | Faculty of Human Sciences > Department Heilpädagogik und Rehabilitation |
| Subjects: | Education |
| Related URLs: | |
| Refereed: | Yes |
| URI: | http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/53377 |
Downloads
Downloads per month over past year
Export
Actions (login required)
![]() |
View Item |
