Brinkmann, Elena, Heide, Marie Sophia
ORCID: 0000-0003-2351-7873, Bergs, Lena and Niehaus, Mathilde
(2017).
Wie können Menschen mit Lernschwierigkeiten im Forschungsprozess partizipieren?
In:
Sonderpädagogik zwischen Wirksamkeitsforschung und Gesellschaftskritik,
pp. 257-264.
Verlag Julius Klinkhardt.
ISBN 978-3-7815-2200-8
| Item Type: | Book Section |
| Creators: | Creators Email ORCID ORCID Put Code Brinkmann, Elena UNSPECIFIED UNSPECIFIED UNSPECIFIED Bergs, Lena UNSPECIFIED UNSPECIFIED UNSPECIFIED Niehaus, Mathilde UNSPECIFIED UNSPECIFIED UNSPECIFIED |
| URN: | urn:nbn:de:hbz:38-540962 |
| Title of Book: | Sonderpädagogik zwischen Wirksamkeitsforschung und Gesellschaftskritik |
| Page Range: | pp. 257-264 |
| Number of Pages: | 323 |
| Date: | 2017 |
| Publisher: | Verlag Julius Klinkhardt |
| ISBN: | 978-3-7815-2200-8 |
| Language: | German |
| Faculty: | Faculty of Human Sciences |
| Divisions: | Faculty of Human Sciences > Department Heilpädagogik und Rehabilitation |
| Subjects: | Social sciences Education |
| Related URLs: | |
| Refereed: | Yes |
| URI: | http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/54096 |
Downloads
Downloads per month over past year
Export
Actions (login required)
![]() |
View Item |
https://orcid.org/0000-0003-2351-7873