Brinkmann, Elena, Heide, Marie Sophia ORCID: 0000-0003-2351-7873, Bergs, Lena and Niehaus, Mathilde (2017). Wie können Menschen mit Lernschwierigkeiten im Forschungsprozess partizipieren? In: Sonderpädagogik zwischen Wirksamkeitsforschung und Gesellschaftskritik, pp. 257-264. Verlag Julius Klinkhardt. ISBN 978-3-7815-2200-8

Full text not available from this repository.

Item Type: Book Section
Creators:
Creators
Email
ORCID
ORCID Put Code
Brinkmann, Elena
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
Heide, Marie Sophia
marie.heide@uni-koeln.de
UNSPECIFIED
Bergs, Lena
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
Niehaus, Mathilde
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
URN: urn:nbn:de:hbz:38-540962
Title of Book: Sonderpädagogik zwischen Wirksamkeitsforschung und Gesellschaftskritik
Page Range: pp. 257-264
Number of Pages: 323
Date: 2017
Publisher: Verlag Julius Klinkhardt
ISBN: 978-3-7815-2200-8
Language: German
Faculty: Faculty of Human Sciences
Divisions: Faculty of Human Sciences > Department Heilpädagogik und Rehabilitation
Subjects: Social sciences
Education
Related URLs:
Refereed: Yes
URI: http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/54096

Downloads

Downloads per month over past year

Export

Actions (login required)

View Item View Item