Mattissen, Johanna ORCID: 0000-0002-8328-5472 (2018). Typologisch-kontrastive Grundbildung in Herkunftssprachen für Lehrkräfte - Scaffold und Diagnosehilfe im DaZ/DaF-Kontext. In: Sprache im Unterricht. Ansätze, Konzepte und Methoden, pp. 85-102. Trier: WVT.

Full text not available from this repository.

Item Type: Book Section, Proceedings Item or annotation in a legal commentary
Creators:
CreatorsEmailORCIDORCID Put Code
Mattissen, JohannaUNSPECIFIEDorcid.org/0000-0002-8328-5472UNSPECIFIED
Editors:
EditorsEmailORCIDORCID Put Code
Caruso, CelestineUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
Hofmann, JudithUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
Rohde, AndreasUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
Schick, KimUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
URN: urn:nbn:de:hbz:38-541195
Title of Book: Sprache im Unterricht. Ansätze, Konzepte und Methoden
Page Range: pp. 85-102
Date: 2018
Publisher: WVT
Place of Publication: Trier
Language: German
Faculty: Faculty of Arts and Humanities
Divisions: Faculty of Arts and Humanities > Fächergruppe 1: Kunstgeschichte, Musikwissenschaft, Medienkultur und Theater, Linguistik, IDH > Institut für Linguistik > Allgemeine Sprachwissenschaft
Subjects: Language, Linguistics
Refereed: Yes
URI: http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/54119

Downloads

Downloads per month over past year

Export

Actions (login required)

View Item View Item