Niehaus, Mathilde, Klinkhammer, Dennis and Hodek, L. (2013). Der Übergang Schule-Ausbildung-Beruf in Deutschland: Herausforderungen in der Datenanalyse vor dem Hintergrund der UN-Behindertenrechtskonvention. In: Theorien, Konzepte und Anwendungsfelder der inklusiven Pädagogik, pp. 165-174. Wien: facultas. ISBN 978-3708908816

Full text not available from this repository.

Item Type: Book Section, Proceedings Item or annotation in a legal commentary
Creators:
CreatorsEmailORCIDORCID Put Code
Niehaus, MathildeUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
Klinkhammer, DennisUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
Hodek, L.UNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
URN: urn:nbn:de:hbz:38-541804
Title of Book: Theorien, Konzepte und Anwendungsfelder der inklusiven Pädagogik
Page Range: pp. 165-174
Number of Pages: 186
Date: 2013
Publisher: facultas
Place of Publication: Wien
ISBN: 978-3708908816
Language: German
Faculty: Faculty of Human Sciences
Divisions: Faculty of Human Sciences > Department Heilpädagogik und Rehabilitation
Subjects: Social sciences
Education
Refereed: Yes
URI: http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/54180

Downloads

Downloads per month over past year

Export

Actions (login required)

View Item View Item