Simon, Anna Lisa and Schindler, Maike
ORCID: 0000-0001-9530-4151
(2020).
Anordnung von Zahlen am Zahlenstrahl: Ein Vergleich der Erkenntnisse durch Eye Tracking und durch Lautes Denken bei Kindern mit und ohne Rechenschwierigkeiten.
In:
Beiträge zum Mathematikunterricht 2020,
pp. 877-880.
WTM.
ISBN 978-3-95987-139-6
| Item Type: | Book Section |
| Creators: | Creators Email ORCID ORCID Put Code Simon, Anna Lisa UNSPECIFIED UNSPECIFIED UNSPECIFIED |
| URN: | urn:nbn:de:hbz:38-545933 |
| Title of Book: | Beiträge zum Mathematikunterricht 2020 |
| Page Range: | pp. 877-880 |
| Number of Pages: | 1539 |
| Date: | 2020 |
| Publisher: | WTM |
| ISBN: | 978-3-95987-139-6 |
| Language: | German |
| Faculty: | Faculty of Human Sciences |
| Divisions: | Faculty of Human Sciences > Department Heilpädagogik und Rehabilitation |
| Subjects: | Education Mathematics |
| Related URLs: | |
| Refereed: | Yes |
| URI: | http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/54593 |
Downloads
Downloads per month over past year
Export
Actions (login required)
![]() |
View Item |
https://orcid.org/0000-0001-9530-4151