Kaulbach, Ann-Marie and Wessel, Helga (2017). Neue Wege zur Aktivierung der Studierenden in der Juristenausbildung. In: Rechtsdidaktik - Pflicht oder Kür?, pp. 169-182. Nomos. ISBN 978-3-8487-3630-0

Full text not available from this repository.

Abstract

1. Fachtagung Rechtsdidaktik in Österreich

Item Type: Book Section, Proceedings Item or annotation in a legal commentary
Creators:
CreatorsEmailORCIDORCID Put Code
Kaulbach, Ann-MarieUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
Wessel, HelgaUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
URN: urn:nbn:de:hbz:38-632786
DOI: 10.5771/9783845279657-169
Title of Book: Rechtsdidaktik - Pflicht oder Kür?
Series Name: Schriften zur rechtswissenschaftlichen Didaktik
Volume: 9
Page Range: pp. 169-182
Number of Pages: 344
Date: 2017
Publisher: Nomos
ISBN: 978-3-8487-3630-0
Language: German
Faculty: Faculty of Law
Divisions: Faculty of Law > Strafrecht > Institut für Straf- und Strafprozessrecht
Subjects: Law
Related URLs:
Refereed: Yes
URI: http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/63278

Downloads

Downloads per month over past year

Altmetric

Export

Actions (login required)

View Item View Item