Willems, Aline ORCID: 0000-0001-5048-4734 (2022). Förderung der Exekutiven Funktionen im Fremdsprachenunterricht zur Gestaltung einer verbesserten Lernausgangslage für alle Schüler*innen. In: Unterricht der romanischen Sprachen und Inklusion: Rekonstruktion oder Erneuerung?, pp. 123-154. Stuttgart: Ibidem. ISBN 9783838217925

Full text not available from this repository.

Item Type: Book Section, Proceedings Item or annotation in a legal commentary
Creators:
CreatorsEmailORCIDORCID Put Code
Willems, Alinea.willems@uni-koeln.deorcid.org/0000-0001-5048-4734125011383
Editors:
EditorsEmailORCIDORCID Put Code
Schöpp, FrankUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
Willems, Alinea.willems@uni-koeln.deorcid.org/0000-0001-5048-4734UNSPECIFIED
URN: urn:nbn:de:hbz:38-644932
Title of Book: Unterricht der romanischen Sprachen und Inklusion: Rekonstruktion oder Erneuerung?
Series Name: Romanische Sprachen und ihre Didaktik
Volume: 78
Page Range: pp. 123-154
Number of Pages: 214
Date: 2022
Publisher: Ibidem
Place of Publication: Stuttgart
ISBN: 9783838217925
Language: German
Faculty: Faculty of Arts and Humanities
Divisions: Faculty of Arts and Humanities > Fächergruppe 5: Moderne Sprachen und Kulturen > Juniorprofessur für Fremdsprachendidaktik
Subjects: Romance languages French
Related URLs:
Refereed: No
URI: http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/64493

Downloads

Downloads per month over past year

Export

Actions (login required)

View Item View Item