Willems, Aline ORCID: 0000-0001-5048-4734 (2022). Förderung der Exekutiven Funktionen im Fremdsprachenunterricht zur Gestaltung einer verbesserten Lernausgangslage für alle Schüler*innen. In: Unterricht der romanischen Sprachen und Inklusion: Rekonstruktion oder Erneuerung?, pp. 123-154. Stuttgart: Ibidem. ISBN 9783838217925
Full text not available from this repository.Item Type: | Book Section, Proceedings Item or annotation in a legal commentary | ||||||||||||
Creators: |
|
||||||||||||
Editors: |
|
||||||||||||
URN: | urn:nbn:de:hbz:38-644932 | ||||||||||||
Title of Book: | Unterricht der romanischen Sprachen und Inklusion: Rekonstruktion oder Erneuerung? | ||||||||||||
Series Name: | Romanische Sprachen und ihre Didaktik | ||||||||||||
Volume: | 78 | ||||||||||||
Page Range: | pp. 123-154 | ||||||||||||
Number of Pages: | 214 | ||||||||||||
Date: | 2022 | ||||||||||||
Publisher: | Ibidem | ||||||||||||
Place of Publication: | Stuttgart | ||||||||||||
ISBN: | 9783838217925 | ||||||||||||
Language: | German | ||||||||||||
Faculty: | Faculty of Arts and Humanities | ||||||||||||
Divisions: | Faculty of Arts and Humanities > Fächergruppe 5: Moderne Sprachen und Kulturen > Juniorprofessur für Fremdsprachendidaktik | ||||||||||||
Subjects: | Romance languages French | ||||||||||||
Related URLs: | |||||||||||||
Refereed: | No | ||||||||||||
URI: | http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/64493 |
Downloads
Downloads per month over past year
Export
Actions (login required)
View Item |