Rüth, Marco ORCID: 0000-0002-9923-002X, Breuer, Johannes ORCID: 0000-0001-5906-7873, Morten, Thomas and Kaspar, Kai ORCID: 0000-0002-5092-6798 (2020). Bedeutet mehr Feedback auch mehr lernen? Die Wirkung von erweitertem und korrigierendem Feedback in einem digitalen Quizspiel auf die Lernleistung. In: Bildung, Schule, Digitalisierung, pp. 25-30. Waxmann. ISBN 978-3-8309-4246-7

Full text not available from this repository.

Item Type: Book Section, Proceedings Item or annotation in a legal commentary
Creators:
CreatorsEmailORCIDORCID Put Code
Rüth, Marcomarco.rueth@uni-koeln.deorcid.org/0000-0002-9923-002XUNSPECIFIED
Breuer, JohannesUNSPECIFIEDorcid.org/0000-0001-5906-7873UNSPECIFIED
Morten, ThomasUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
Kaspar, KaiUNSPECIFIEDorcid.org/0000-0002-5092-6798UNSPECIFIED
URN: urn:nbn:de:hbz:38-649552
Title of Book: Bildung, Schule, Digitalisierung
Page Range: pp. 25-30
Date: 2020
Publisher: Waxmann
ISBN: 978-3-8309-4246-7
Language: German
Faculty: Faculty of Human Sciences
Divisions: Faculty of Human Sciences > Department Psychologie
Weitere Institute, Arbeits- und Forschungsgruppen > Interdisziplinäres Zentrum für empirische LehrerInnen- und Unterrichtsforschung (IZeF)
Subjects: Psychology
Related URLs:
Refereed: Yes
URI: http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/64955

Downloads

Downloads per month over past year

Export

Actions (login required)

View Item View Item