Gantefort, Christoph (2020). Nutzung von Mehrsprachigkeit in jedem Unterricht: Das Beispiel „Translanguaging“. In: Handbuch Mehrsprachigkeit und Bildung, pp. 201-206. Springer VS. ISBN 978-3-658-20285-9
Full text not available from this repository.
Identification Number:10.1007/978-3-658-20285-9_29
Official URL: http://doi.org/10.1007/978-3-658-20285-9_29
| Item Type: | Book Section |
| Creators: | Creators Email ORCID ORCID Put Code Gantefort, Christoph UNSPECIFIED UNSPECIFIED UNSPECIFIED |
| Editors: | Editors Email ORCID ORCID Put Code Gogolin, Ingrid UNSPECIFIED UNSPECIFIED UNSPECIFIED Hansen, Antje UNSPECIFIED UNSPECIFIED UNSPECIFIED McMonagle, Sarah UNSPECIFIED UNSPECIFIED UNSPECIFIED Rauch, Dominique UNSPECIFIED UNSPECIFIED UNSPECIFIED |
| URN: | urn:nbn:de:hbz:38-702590 |
| Identification Number: | 10.1007/978-3-658-20285-9_29 |
| Title of Book: | Handbuch Mehrsprachigkeit und Bildung |
| Page Range: | pp. 201-206 |
| Number of Pages: | 373 |
| Date: | 2020 |
| Publisher: | Springer VS |
| ISBN: | 978-3-658-20285-9 |
| Language: | German |
| Faculty: | Faculty of Arts and Humanities |
| Divisions: | Faculty of Arts and Humanities > Fächergruppe 3: Deutsche Sprache und Literatur > Mercator Institut für Sprachförderung und Deutsch als Zweitsprache |
| Subjects: | Germanic |
| Refereed: | Yes |
| URI: | http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/70259 |
Downloads
Downloads per month over past year
Altmetric
Export
Actions (login required)
![]() |
View Item |
