Gantefort, Christoph (2018). 15. Diagnostik im schulischen Kontext: Schwerpunkt Textmuster. In: Schreiben in der Zweitsprache Deutsch, pp. 215-228. De Gruyter. ISBN 9783110354577

Full text not available from this repository.

Item Type: Book Section, Proceedings Item or annotation in a legal commentary
Creators:
CreatorsEmailORCIDORCID Put Code
Gantefort, ChristophUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
Editors:
EditorsEmailORCIDORCID Put Code
Grießhaber, WilhelmUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
Schmölzer-Eibinger, SabineUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
URN: urn:nbn:de:hbz:38-702623
DOI: 10.1515/9783110354577-015
Title of Book: Schreiben in der Zweitsprache Deutsch
Series Name: DaZ-Handbücher
Volume: 1
Page Range: pp. 215-228
Number of Pages: 429
Date: 2018
Publisher: De Gruyter
ISBN: 9783110354577
Language: German
Faculty: Faculty of Arts and Humanities
Divisions: Faculty of Arts and Humanities > Fächergruppe 3: Deutsche Sprache und Literatur > Mercator Institut für Sprachförderung und Deutsch als Zweitsprache
Subjects: Germanic
Refereed: Yes
URI: http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/70262

Downloads

Downloads per month over past year

Altmetric

Export

Actions (login required)

View Item View Item