Asbrand, Barbara and Martens, Matthias ORCID: 0000-0001-6593-8209 (2021). Kollaboration von Wissenschaft und Schulpraxis. Zum Potential der dokumentarischen Evaluationsforschung für die Schul- und Unterrichtsentwicklung. In: Dokumentarische Methode in der Schulentwicklungsforschung, pp. 217-237. Waxmann. ISBN 978-3-8309-9432-2

Full text not available from this repository.

Item Type: Book Section, Proceedings Item or annotation in a legal commentary
Creators:
CreatorsEmailORCIDORCID Put Code
Asbrand, BarbaraUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
Martens, MatthiasUNSPECIFIEDorcid.org/0000-0001-6593-8209UNSPECIFIED
URN: urn:nbn:de:hbz:38-705406
Title of Book: Dokumentarische Methode in der Schulentwicklungsforschung
Page Range: pp. 217-237
Number of Pages: 277
Date: 2021
Publisher: Waxmann
ISBN: 978-3-8309-9432-2
Language: German
Faculty: Faculty of Human Sciences
Divisions: Faculty of Human Sciences > Department Erziehungs- und Sozialwissenschaften > Institut für Allgemeine Didaktik und Schulforschung
Subjects: Education
Related URLs:
Refereed: Yes
URI: http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/70540

Downloads

Downloads per month over past year

Export

Actions (login required)

View Item View Item