Asbrand, Barbara, Martens, Matthias ORCID: 0000-0001-6593-8209 and Petersen, D. (2020). Der Übergang von der Grundschule in die Sekundarstufe: Zur Rekonstruktion unterrichtlicher Passungsverhältnisse im qualitativen Längsschnitt. In: Qualitative Längsschnittforschung, pp. 273-294. Barbara Budrich. ISBN 978-3-8474-2179-5

Full text not available from this repository.

Item Type: Book Section, Proceedings Item or annotation in a legal commentary
Creators:
CreatorsEmailORCIDORCID Put Code
Asbrand, BarbaraUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
Martens, MatthiasUNSPECIFIEDorcid.org/0000-0001-6593-8209UNSPECIFIED
Petersen, D.UNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
Editors:
EditorsEmailORCIDORCID Put Code
Thiersch, SvenUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
URN: urn:nbn:de:hbz:38-706812
Title of Book: Qualitative Längsschnittforschung
Page Range: pp. 273-294
Number of Pages: 430
Date: 2020
Publisher: Barbara Budrich
ISBN: 978-3-8474-2179-5
Language: German
Faculty: Faculty of Human Sciences
Divisions: Faculty of Human Sciences > Department Erziehungs- und Sozialwissenschaften > Institut für Allgemeine Didaktik und Schulforschung
Subjects: Education
Related URLs:
Refereed: Yes
URI: http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/70681

Downloads

Downloads per month over past year

Export

Actions (login required)

View Item View Item