Ecarius, Jutta ORCID: 0000-0002-6040-6761 (2020). Typenbildung: Methodentriangulation von Grounded Theory, narrativem Verfahren und Leitfadeninterview. Zugänge für eine erziehungswissenschaftliche Forschung. In: Typenbildung und Theoriegenerierung, 2. überarb. und erw. Auflage, pp. 181-206. Opladen: Barbara Budrich. ISBN 978-3-8474-1186-4
Full text not available from this repository.
Link to the document: http://doi.org/10.2307/j.ctvtxw2zx.12
Item Type: | Book Section, Proceedings Item or annotation in a legal commentary | ||||||||||||
Creators: |
|
||||||||||||
Editors: |
|
||||||||||||
URN: | urn:nbn:de:hbz:38-706864 | ||||||||||||
DOI: | 10.2307/j.ctvtxw2zx.12 | ||||||||||||
Title of Book: | Typenbildung und Theoriegenerierung, 2. überarb. und erw. Auflage | ||||||||||||
Page Range: | pp. 181-206 | ||||||||||||
Number of Pages: | 383 | ||||||||||||
Date: | 2020 | ||||||||||||
Publisher: | Barbara Budrich | ||||||||||||
Place of Publication: | Opladen | ||||||||||||
ISBN: | 978-3-8474-1186-4 | ||||||||||||
Language: | German | ||||||||||||
Faculty: | Faculty of Human Sciences | ||||||||||||
Divisions: | Faculty of Human Sciences > Department Erziehungs- und Sozialwissenschaften > Institut für Bildungsphilosophie, Anthropologie und Pädagogik | ||||||||||||
Subjects: | Education | ||||||||||||
Refereed: | Yes | ||||||||||||
URI: | http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/70686 |
Downloads
Downloads per month over past year
Altmetric
Export
Actions (login required)
View Item |