Court, Laura and Herzmann, Petra ORCID: 0000-0001-6367-8984 (2022). Unterrichten ohne Klassenzimmer. Handlungsleitende Orientierungen von Lehrer*innen im Kontext bildungspolitischer Erwartungen in der Covid-19-Pandemie. Empirische Pädagogik, 36 (3). Empirische Pädagogik e.V.. ISSN 0931-5020
Full text not available from this repository.Item Type: | Journal Article | ||||||||||||
Creators: |
|
||||||||||||
URN: | urn:nbn:de:hbz:38-707362 | ||||||||||||
Journal or Publication Title: | Empirische Pädagogik | ||||||||||||
Volume: | 36 | ||||||||||||
Number: | 3 | ||||||||||||
Date: | 2022 | ||||||||||||
Publisher: | Empirische Pädagogik e.V. | ||||||||||||
ISSN: | 0931-5020 | ||||||||||||
Language: | German | ||||||||||||
Faculty: | Faculty of Human Sciences | ||||||||||||
Divisions: | Weitere Institute, Arbeits- und Forschungsgruppen > Interdisziplinäres Zentrum für empirische LehrerInnen- und Unterrichtsforschung (IZeF) | ||||||||||||
Subjects: | Psychology Education |
||||||||||||
Related URLs: | |||||||||||||
Refereed: | Yes | ||||||||||||
URI: | http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/70736 |
Downloads
Downloads per month over past year
Export
Actions (login required)
View Item |