Herrle, Matthias
ORCID: 0000-0003-3194-6299, Hoffmann, Markus
ORCID: 0000-0002-9255-0477 and Proske, Matthias
ORCID: 0000-0003-0331-2133
(2022).
Unterrichtsgestaltung im Kontext digitalen Wandels: Untersuchungen zur soziomedialen Organisation Tablet-gestützter Gruppenarbeit.
Zeitschrift für Erziehungswissenschaft, 25 (6).
pp. 1389-1408.
Springer Nature.
ISSN 1434-663X
Identification Number:10.1007/s11618-022-01099-8
Official URL: http://doi.org/10.1007/s11618-022-01099-8
| Item Type: | Article |
| Creators: | Creators Email ORCID ORCID Put Code |
| URN: | urn:nbn:de:hbz:38-707414 |
| Identification Number: | 10.1007/s11618-022-01099-8 |
| Journal or Publication Title: | Zeitschrift für Erziehungswissenschaft |
| Volume: | 25 |
| Number: | 6 |
| Page Range: | pp. 1389-1408 |
| Date: | 2022 |
| Publisher: | Springer Nature |
| ISSN: | 1434-663X |
| Language: | German |
| Faculty: | Faculty of Human Sciences |
| Divisions: | Weitere Institute, Arbeits- und Forschungsgruppen > Interdisziplinäres Zentrum für empirische LehrerInnen- und Unterrichtsforschung (IZeF) |
| Subjects: | Social sciences Education |
| Refereed: | Yes |
| URI: | http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/70741 |
Downloads
Downloads per month over past year
Altmetric
Export
Actions (login required)
![]() |
View Item |
https://orcid.org/0000-0003-3194-6299