Herrle, Matthias ORCID: 0000-0003-3194-6299, Hoffmann, Markus ORCID: 0000-0002-9255-0477 and Proske, Matthias ORCID: 0000-0003-0331-2133 (2022). Unterrichtsgestaltung im Kontext digitalen Wandels: Untersuchungen zur soziomedialen Organisation Tablet-gestützter Gruppenarbeit. Zeitschrift für Erziehungswissenschaft, 25 (6). pp. 1389-1408. Springer Nature. ISSN 1434-663X

Full text not available from this repository.
Identification Number:10.1007/s11618-022-01099-8

Item Type: Article
Creators:
Creators
Email
ORCID
ORCID Put Code
Herrle, Matthias
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
Hoffmann, Markus
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
Proske, Matthias
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
URN: urn:nbn:de:hbz:38-707414
Identification Number: 10.1007/s11618-022-01099-8
Journal or Publication Title: Zeitschrift für Erziehungswissenschaft
Volume: 25
Number: 6
Page Range: pp. 1389-1408
Date: 2022
Publisher: Springer Nature
ISSN: 1434-663X
Language: German
Faculty: Faculty of Human Sciences
Divisions: Weitere Institute, Arbeits- und Forschungsgruppen > Interdisziplinäres Zentrum für empirische LehrerInnen- und Unterrichtsforschung (IZeF)
Subjects: Social sciences
Education
Refereed: Yes
URI: http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/70741

Downloads

Downloads per month over past year

Altmetric

Export

Actions (login required)

View Item View Item