Spilles, Markus
ORCID: 0000-0002-9680-1237, Hagen, Tobias
ORCID: 0000-0002-5465-1568 and Hennemann, Thomas
ORCID: 0000-0003-4961-8680
(2020).
Empirische Arbeit: Evaluation des KlasseKinderSpiels im Kontext einer tutoriellen Leseförderung.
Psychologie in Erziehung und Unterricht, 69 (1).
pp. 54-68.
Reinhardt.
ISSN 0342-183X
Identification Number:10.2378/peu2020.art30d
Official URL: http://doi.org/10.2378/peu2020.art30d
| Item Type: | Article |
| Creators: | Creators Email ORCID ORCID Put Code |
| URN: | urn:nbn:de:hbz:38-708281 |
| Identification Number: | 10.2378/peu2020.art30d |
| Journal or Publication Title: | Psychologie in Erziehung und Unterricht |
| Volume: | 69 |
| Number: | 1 |
| Page Range: | pp. 54-68 |
| Date: | 2020 |
| Publisher: | Reinhardt |
| ISSN: | 0342-183X |
| Language: | German |
| Faculty: | Faculty of Human Sciences |
| Divisions: | Weitere Institute, Arbeits- und Forschungsgruppen > Interdisziplinäres Zentrum für empirische LehrerInnen- und Unterrichtsforschung (IZeF) |
| Subjects: | Psychology Education |
| Refereed: | Yes |
| URI: | http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/70828 |
Downloads
Downloads per month over past year
Altmetric
Export
Actions (login required)
![]() |
View Item |
https://orcid.org/0000-0002-9680-1237