Plöger, Wilfried ORCID: 0000-0002-5868-2652, Scholl, Daniel ORCID: 0000-0003-3403-9811 and Seifert, Andreas (2016). „Und sie bewegt sich doch!“ Wie spezifische Lerngelegenheiten die bildungswissenschaftlichen Kompetenzen von Lehramtsstudierenden fördern können. Zeitschrift für Pädagogik, 62 (1). pp. 109-130. Beltz Juventa. ISSN 0044-3247

Full text not available from this repository.

Item Type: Journal Article
Creators:
CreatorsEmailORCIDORCID Put Code
Plöger, WilfriedUNSPECIFIEDorcid.org/0000-0002-5868-2652UNSPECIFIED
Scholl, DanielUNSPECIFIEDorcid.org/0000-0003-3403-9811UNSPECIFIED
Seifert, AndreasUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
URN: urn:nbn:de:hbz:38-709811
DOI: 10.25656/01:16708
Journal or Publication Title: Zeitschrift für Pädagogik
Volume: 62
Number: 1
Page Range: pp. 109-130
Date: 2016
Publisher: Beltz Juventa
ISSN: 0044-3247
Language: German
Faculty: Faculty of Human Sciences
Divisions: Weitere Institute, Arbeits- und Forschungsgruppen > Interdisziplinäres Zentrum für empirische LehrerInnen- und Unterrichtsforschung (IZeF)
Subjects: Education
Refereed: Yes
URI: http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/70981

Downloads

Downloads per month over past year

Altmetric

Export

Actions (login required)

View Item View Item