Herrle, Matthias ORCID: 0000-0003-3194-6299, Hoffmann, Markus ORCID: 0000-0002-9255-0477 and Proske, Matthias (2023). Distribution von Wissensprodukten beim kooperativen Lernen in Tabletklassen. Untersuchungen zur soziomedialen Organisation des Interaktionsgeschehens. In: Schule und Unterricht im digitalen Wandel, pp. 35-66. Julius Klinkhardt. ISBN 978-3-7815-5992-9

Full text not available from this repository.

Item Type: Book Section, Proceedings Item or annotation in a legal commentary
Creators:
CreatorsEmailORCIDORCID Put Code
Herrle, MatthiasUNSPECIFIEDorcid.org/0000-0003-3194-6299UNSPECIFIED
Hoffmann, MarkusUNSPECIFIEDorcid.org/0000-0002-9255-0477UNSPECIFIED
Proske, MatthiasUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
URN: urn:nbn:de:hbz:38-709937
DOI: 10.25656/01:26253
Title of Book: Schule und Unterricht im digitalen Wandel
Page Range: pp. 35-66
Number of Pages: 184
Date: 2023
Publisher: Julius Klinkhardt
ISBN: 978-3-7815-5992-9
Language: German
Faculty: Faculty of Human Sciences
Divisions: Weitere Institute, Arbeits- und Forschungsgruppen > Interdisziplinäres Zentrum für empirische LehrerInnen- und Unterrichtsforschung (IZeF)
Subjects: Education
Related URLs:
Refereed: Yes
URI: http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/70993

Downloads

Downloads per month over past year

Altmetric

Export

Actions (login required)

View Item View Item