Grosche, Michael ORCID: 0000-0001-6646-9184, Hennemann, Thomas ORCID: 0000-0003-4961-8680, Huber, Christian ORCID: 0000-0003-1793-4080, König, Johannes ORCID: 0000-0003-3374-9408, Spilles, Markus ORCID: 0000-0002-9680-1237, Bartling, Annika, Kluge, Jacquelin, Gottfried, Katharina, Fussangel, Kathrin, Kaspar, Kai ORCID: 0000-0002-5092-6798, Gräsel, Cornelia, Melzer, Conny ORCID: 0000-0003-3768-0356 and Strauss, Sarah ORCID: 0000-0001-9999-1059 (2022). Das Fortbildungskonzept des PARTI-Projekts: Ein auf Partizipation bezogenes Response-to-Intervention-Modell (PARTI) für den Förderschwerpunkt emotional-soziale Entwicklung. In: Qualifizierung für Inklusion, Grundschule, Waxmann. ISBN 978-3-8309-4513-0

Full text not available from this repository.

Item Type: Book Section, Proceedings Item or annotation in a legal commentary
Creators:
CreatorsEmailORCIDORCID Put Code
Grosche, MichaelUNSPECIFIEDorcid.org/0000-0001-6646-9184UNSPECIFIED
Hennemann, ThomasUNSPECIFIEDorcid.org/0000-0003-4961-8680UNSPECIFIED
Huber, ChristianUNSPECIFIEDorcid.org/0000-0003-1793-4080UNSPECIFIED
König, Johannesjohannes.koenig@uni-koeln.deorcid.org/0000-0003-3374-9408UNSPECIFIED
Spilles, MarkusUNSPECIFIEDorcid.org/0000-0002-9680-1237UNSPECIFIED
Bartling, AnnikaUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
Kluge, JacquelinUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
Gottfried, KatharinaUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
Fussangel, KathrinUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
Kaspar, KaiUNSPECIFIEDorcid.org/0000-0002-5092-6798UNSPECIFIED
Gräsel, CorneliaUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
Melzer, ConnyUNSPECIFIEDorcid.org/0000-0003-3768-0356UNSPECIFIED
Strauss, SarahUNSPECIFIEDorcid.org/0000-0001-9999-1059UNSPECIFIED
URN: urn:nbn:de:hbz:38-709986
Title of Book: Qualifizierung für Inklusion, Grundschule
Series Name: Qualifizierung der pädagogischen Fachkräfte für inklusive Bildung
Volume: 2
Number of Pages: 202
Date: 2022
Publisher: Waxmann
ISBN: 978-3-8309-4513-0
Language: German
Faculty: Faculty of Human Sciences
Divisions: Weitere Institute, Arbeits- und Forschungsgruppen > Interdisziplinäres Zentrum für empirische LehrerInnen- und Unterrichtsforschung (IZeF)
Subjects: Education
Related URLs:
Refereed: Yes
URI: http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/70998

Downloads

Downloads per month over past year

Export

Actions (login required)

View Item View Item