Proske, Matthias
ORCID: 0000-0003-0331-2133, Rabenstein, Kerstin
ORCID: 0000-0002-8255-4204 and Meseth, Wolfgang
ORCID: 0009-0001-2889-008X
(2021).
Unterricht als Interaktionsgeschehen. Konstitution, Ordnungsbildung und Wandel.
In:
Handbuch Schulforschung,
pp. 1-27.
Springer VS.
ISBN 978-3-658-24734-8
Identification Number:10.1007/978-3-658-24734-8_42-1
Official URL: http://doi.org/10.1007/978-3-658-24734-8_42-1
| Item Type: | Book Section |
| Creators: | Creators Email ORCID ORCID Put Code |
| URN: | urn:nbn:de:hbz:38-710127 |
| Identification Number: | 10.1007/978-3-658-24734-8_42-1 |
| Title of Book: | Handbuch Schulforschung |
| Page Range: | pp. 1-27 |
| Date: | 2021 |
| Publisher: | Springer VS |
| ISBN: | 978-3-658-24734-8 |
| Language: | German |
| Faculty: | Faculty of Human Sciences |
| Divisions: | Weitere Institute, Arbeits- und Forschungsgruppen > Interdisziplinäres Zentrum für empirische LehrerInnen- und Unterrichtsforschung (IZeF) |
| Subjects: | Education |
| Refereed: | Yes |
| URI: | http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/71012 |
Downloads
Downloads per month over past year
Altmetric
Export
Actions (login required)
![]() |
View Item |
https://orcid.org/0000-0003-0331-2133