Börger, Julian ORCID: 0000-0002-4025-158X, Krull, Johanna ORCID: 0000-0002-9067-6770, Hagen, Tobias ORCID: 0000-0002-5465-1568 and Hennemann, Thomas ORCID: 0000-0003-4961-8680 (2020). Effekte der videogestützten Selbstreflexionsmethode One-Take-Video auf die Kommunikations- und Präsentationskompetenzen angehender Lehrkräfte. In: Videografie in der Lehrer*innenbildung, pp. 170-180. Universitätsverlag Hildesheim.

Full text not available from this repository.

Item Type: Book Section, Proceedings Item or annotation in a legal commentary
Creators:
CreatorsEmailORCIDORCID Put Code
Börger, Julianjulian.boerger@uni-koeln.deorcid.org/0000-0002-4025-158XUNSPECIFIED
Krull, JohannaUNSPECIFIEDorcid.org/0000-0002-9067-6770UNSPECIFIED
Hagen, TobiasUNSPECIFIEDorcid.org/0000-0002-5465-1568UNSPECIFIED
Hennemann, ThomasUNSPECIFIEDorcid.org/0000-0003-4961-8680UNSPECIFIED
Editors:
EditorsEmailORCIDORCID Put Code
Hauenschild, KathrinUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
Schmidt-Thieme, BarbaraUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
Wolff, DennisUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
Zourelidis, SabrinaUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
URN: urn:nbn:de:hbz:38-710169
Title of Book: Videografie in der Lehrer*innenbildung
Page Range: pp. 170-180
Number of Pages: 241
Date: 2020
Publisher: Universitätsverlag Hildesheim
Language: German
Faculty: Faculty of Human Sciences
Divisions: Weitere Institute, Arbeits- und Forschungsgruppen > Interdisziplinäres Zentrum für empirische LehrerInnen- und Unterrichtsforschung (IZeF)
Subjects: Education
Related URLs:
Refereed: Yes
URI: http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/71016

Downloads

Downloads per month over past year

Export

Actions (login required)

View Item View Item