Bresges, André
ORCID: 0000-0002-3350-979X, Günthner, Iris and Melzer, Conny
ORCID: 0000-0003-3768-0356
(2018).
Zukunftsstrategie Lehrer*innenbildung in Köln: Dimensionen der Berücksichtigung von Heterogenität und Inklusion.
In:
Perspektiven für gelingende Inklusion. Beiträge der "Qualitätsoffensive Lehrerbildung" für Forschung und Praxis,
pp. 85-94.
Berlin:
Zarbock.
| Item Type: | Book Section |
| Creators: | Creators Email ORCID ORCID Put Code Günthner, Iris irisguenthner@t-online.de UNSPECIFIED UNSPECIFIED |
| Corporate Creators: | Bundesministerium für Bildung und Forschung (BMBF) |
| URN: | urn:nbn:de:hbz:38-710436 |
| Title of Book: | Perspektiven für gelingende Inklusion. Beiträge der "Qualitätsoffensive Lehrerbildung" für Forschung und Praxis |
| Page Range: | pp. 85-94 |
| Number of Pages: | 136 |
| Date: | January 2018 |
| Publisher: | Zarbock |
| Place of Publication: | Berlin |
| Language: | German |
| Faculty: | Faculty of Human Sciences |
| Divisions: | Außeruniversitäre Forschungseinrichtungen > MPI for Biology of Ageing |
| Subjects: | Education |
| Related URLs: | |
| Refereed: | Yes |
| URI: | http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/71043 |
Downloads
Downloads per month over past year
Export
Actions (login required)
![]() |
View Item |
https://orcid.org/0000-0002-3350-979X