Rohde, Andreas and König, Johannes ORCID: 0000-0003-3374-9408 (2015). Messbarkeit von Kompetenzen im Unterricht. Einleitung. In: Kompetenzen Perspektivisch. Interdisziplinäre Impulse für die Lehrerinnenbildung, pp. 83-85. Waxmann. ISBN 978-3-8309-8128-2

Full text not available from this repository.

Item Type: Book Section, Proceedings Item or annotation in a legal commentary
Creators:
CreatorsEmailORCIDORCID Put Code
Rohde, AndreasUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
König, Johannesjohannes.koenig@uni-koeln.deorcid.org/0000-0003-3374-9408UNSPECIFIED
URN: urn:nbn:de:hbz:38-710603
Title of Book: Kompetenzen Perspektivisch. Interdisziplinäre Impulse für die Lehrerinnenbildung
Series Name: LehrerInnenbildung gestalten
Volume: 5
Page Range: pp. 83-85
Number of Pages: 200
Date: 2015
Publisher: Waxmann
ISBN: 978-3-8309-8128-2
Language: German
Faculty: Faculty of Human Sciences
Divisions: Weitere Institute, Arbeits- und Forschungsgruppen > Interdisziplinäres Zentrum für empirische LehrerInnen- und Unterrichtsforschung (IZeF)
Subjects: Education
Related URLs:
Refereed: Yes
URI: http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/71060

Downloads

Downloads per month over past year

Export

Actions (login required)

View Item View Item