Proske, Matthias, Rabenstein, Kerstin ORCID: 0000-0002-8255-4204 and Thiersch, Sven ORCID: 0000-0002-7052-5094 (2023). Rekonstruktiv-sinnverstehende Forschung zu Unterricht und Schule im digitalen Wandel. Abgrenzungen, Anschlüsse, Ansätze. In: Schule und Unterricht im digitalen Wandel, pp. 11-31. Julius Klinkhardt. ISBN 978-3-7815-5992-9

Full text not available from this repository.
Link to the document: http://doi.org/10.35468/5992-01

Item Type: Book Section, Proceedings Item or annotation in a legal commentary
Creators:
CreatorsEmailORCIDORCID Put Code
Proske, MatthiasUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
Rabenstein, KerstinUNSPECIFIEDorcid.org/0000-0002-8255-4204UNSPECIFIED
Thiersch, SvenUNSPECIFIEDorcid.org/0000-0002-7052-5094UNSPECIFIED
URN: urn:nbn:de:hbz:38-717313
DOI: 10.35468/5992-01
Title of Book: Schule und Unterricht im digitalen Wandel
Page Range: pp. 11-31
Number of Pages: 183
Date: 2023
Publisher: Julius Klinkhardt
ISBN: 978-3-7815-5992-9
Language: German
Faculty: Faculty of Human Sciences
Divisions: Faculty of Human Sciences > Department Erziehungs- und Sozialwissenschaften > Institut für Allgemeine Didaktik und Schulforschung
Subjects: Education
Refereed: Yes
URI: http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/71731

Downloads

Downloads per month over past year

Altmetric

Export

Actions (login required)

View Item View Item