Spilles, Markus ORCID: 0000-0002-9680-1237, Huber, Christian ORCID: 0000-0003-1793-4080, Kaspar, Kai ORCID: 0000-0002-5092-6798 and Hennemann, Thomas ORCID: 0000-0003-4961-8680 (2023). Die Bedeutung der von Grundschulkindern wahrgenommenen Beziehung zu ihrer Klassenlehrkraft für deren Einhaltung von Klassenregeln. Zeitschrift für Erziehungswissenschaft. pp. 1-19. Springer VS. ISSN 1434-663X

Full text not available from this repository.
Identification Number:10.1007/s11618-023-01205-4

Item Type: Article
Creators:
Creators
Email
ORCID
ORCID Put Code
Spilles, Markus
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
Huber, Christian
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
Kaspar, Kai
kkaspar@uni-koeln.de
UNSPECIFIED
Hennemann, Thomas
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
URN: urn:nbn:de:hbz:38-720566
Identification Number: 10.1007/s11618-023-01205-4
Journal or Publication Title: Zeitschrift für Erziehungswissenschaft
Page Range: pp. 1-19
Date: 2023
Publisher: Springer VS
ISSN: 1434-663X
Language: German
Faculty: Faculty of Human Sciences
Divisions: Faculty of Human Sciences > Department Psychologie
Subjects: Psychology
Refereed: Yes
URI: http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/72056

Downloads

Downloads per month over past year

Altmetric

Export

Actions (login required)

View Item View Item