Spilles, Markus
ORCID: 0000-0002-9680-1237, Huber, Christian
ORCID: 0000-0003-1793-4080, Kaspar, Kai
ORCID: 0000-0002-5092-6798 and Hennemann, Thomas
ORCID: 0000-0003-4961-8680
(2023).
Die Bedeutung der von Grundschulkindern wahrgenommenen Beziehung zu ihrer Klassenlehrkraft für deren Einhaltung von Klassenregeln.
Zeitschrift für Erziehungswissenschaft.
pp. 1-19.
Springer VS.
ISSN 1434-663X
Identification Number:10.1007/s11618-023-01205-4
Official URL: http://doi.org/10.1007/s11618-023-01205-4
| Item Type: | Article |
| Creators: | Creators Email ORCID ORCID Put Code |
| URN: | urn:nbn:de:hbz:38-720566 |
| Identification Number: | 10.1007/s11618-023-01205-4 |
| Journal or Publication Title: | Zeitschrift für Erziehungswissenschaft |
| Page Range: | pp. 1-19 |
| Date: | 2023 |
| Publisher: | Springer VS |
| ISSN: | 1434-663X |
| Language: | German |
| Faculty: | Faculty of Human Sciences |
| Divisions: | Faculty of Human Sciences > Department Psychologie |
| Subjects: | Psychology |
| Refereed: | Yes |
| URI: | http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/72056 |
Downloads
Downloads per month over past year
Altmetric
Export
Actions (login required)
![]() |
View Item |
https://orcid.org/0000-0002-9680-1237