Li, Junmin
ORCID: 0000-0003-0003-8036
(2018).
Vom Transfer lernen: Potenzial des Policy-Transfers für die Weiterentwicklung der Policy im Geberland am Beispiel des Peer-Review-Verfahrens.
In:
Konzepte und Wirkungen des Transfers Dualer Berufsausbildung,
pp. 601-630.
Springer VS.
ISBN 978-3-658-23185-9
Identification Number:10.1007/978-3-658-23185-9_16
Official URL: http://doi.org/10.1007/978-3-658-23185-9_16
| Item Type: | Book Section |
| Creators: | Creators Email ORCID ORCID Put Code |
| Editors: | Editors Email ORCID ORCID Put Code Gessler, Michael UNSPECIFIED UNSPECIFIED UNSPECIFIED |
| URN: | urn:nbn:de:hbz:38-726412 |
| Identification Number: | 10.1007/978-3-658-23185-9_16 |
| Title of Book: | Konzepte und Wirkungen des Transfers Dualer Berufsausbildung |
| Series Name: | Internationale Berufsbildungsforschung |
| Page Range: | pp. 601-630 |
| Number of Pages: | 633 |
| Date: | 2018 |
| Publisher: | Springer VS |
| ISBN: | 978-3-658-23185-9 |
| Language: | German |
| Faculty: | Faculty of Management, Economy and Social Sciences |
| Divisions: | Faculty of Management, Economics and Social Sciences > Social Sciences > Multidisciplinary Social Sciences > Department of Vocational, Economical and Social Education |
| Subjects: | Social sciences |
| Refereed: | Yes |
| URI: | http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/72641 |
Downloads
Downloads per month over past year
Altmetric
Export
Actions (login required)
![]() |
View Item |
https://orcid.org/0000-0003-0003-8036